5.25.2009

Tivoli +

Jeg skal i tivoli med min klasse i morgen! Glæder mig så meget. Bliver rigtig hyggeligt.


Håber jeg så kan tænke på noget andet. Jeg er meget positiv, men ligenu har jeg ikke særlig meget selvtillid. Jeg føler mig SÅ grim. Så meget, at jeg næsten ikke har lyst til at have sidste skoledag. Skal på gymnasiet efter sommerferien, i den by hvor jeg boede før. Og selvom det ikke er lige dem jeg skal gå sammen med, så kan jeg se at pigerne fra min gamle klasse er fyldt med bruncreme, perfekt make-up, brune ben i november(!). Jeg er IKKE en bruncremespige, men jeg får næsten lyst til at blive det. Føler virkelig at der kommer et ekstra pres for at se godt ud. Og ligenu går jeg ikke engang med make-up. Skal ikke så meget i sommerferien, og gider simpelthen ikke bruge penge på make-up nu, da make-up jo som bekendt har en udløbsdato. Årrhh, jeg får simpelthen så meget lyst til slet ikke at gå på gymnasiet, og bare grave mig ned i et dybt sort hul.
Andre der føler et pres, og har det dårligt med sig selv, men samtidig ikke vil gå på kompromis med sig selv?

Ingen kommentarer: