5.14.2009

T(w)o bads and confessions

Kender i ikke det, at der er nogle ting som SÅ mange gør, og som ser godt ud, man bare ikke føler man selv kan gøre? En ting er at jeg aldrig ville hoppe i et par langskaftede støvler med hul til tåen, det tror jeg der er mange der ikke vil. Men jeg har altså også nogle ting jeg nægter, som bare er så ondsvagt basic at jeg føler mig helt latterlig.

Jeg går aldrig med tørklæder!
1. Jeg er dårlig til at "binde" dem
2. Jeg er "bange" for at folk tror jeg er syg, (ja, jeg ved det godt, det lyder fuldstændig latterligt.)
3. Jeg er usikker på om man kan gå med dem om sommeren, især med henblik på om folk tror jeg er syg.

Jeg går aldrig med hårbøjle!
1. Det er svært at se dem til mit mørke hår nogle gange?
2. Det er også besværligt mht. mit krøllede hår, det er ligesom om mit hår i sidste ende "krøller op" foran hårbøjlen.
3. Det gør ondt, og så gør jeg i det hele taget ikke så meget ved mit hår.

Læg en kommentar, fortæl om dine trends-jeg-bare-ikke-kan-gå-med, og please, giv mig nogle gode råd til hvordan jeg kan gå med tørklæde uden at føle mig som en hund i halsbånd.

Ingen kommentarer: